یزدفردا:معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به جایگاه ممتاز مطبوعات خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی شفاف و صحیح مهمترین رسالت مطبوعات است .
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، سید حسین اسعدی در بازدید از نشریه خاتم با بیان اینکه تجزیه و تحلیل اطلاعات از دیگر امور ذاتی مطبوعات است از دست اندرکاران مطبوعات خواست تا در تنظیم مطالب از حالت صرفا خبری کارکردن پرهیز نموده و توجه به مقالات تحلیلی را در برنامه خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه در عصر کنونی هدف دشمن سست کردن مبانی اعتقادی و دینی مردم است توجه به مقولات و مطالب اعتقادی دینی و مذهبی را از دیگر مواردی ذکر کرد که باید توسط دست اندرکاران مطبوعات به آن توجه شود.
وی ماهنامه خاتم را از جلمه نشریات موفق استان یزد دانست و افزود : این نشریه به واسطه پرداختن به مسائل روز قدم های مثبتی را در زمینه اطلاع رسانی برداشته است .
وی حرفه ای عمل نمودن را از دیگر نفاط قدرت این نشریه دانست .
معاون اداری و مالی اداره کل یزد همچنین در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان خاتم به اهمیت مقوله فرهنگ در جامعه اشاره و افزود : مقوله فرهنگ بسیار گسترده است و حد و مرز خاصی را نمی شناسد.
اسعدی با بیان اینکه دنیای امروز ، دنیای ارتباطات است خاطر نشان کرد : امروزه با تکنولوژی های جدید دنیا وارد عرصه جدیدی از حیات خود شده که البته با مشکلات مخصوص به خود همراه است .
وی با اشاره به تلاش گسترده دشمنان جهت رواج برخی از فرقه های شیطان پرستی خاطر نشان کرد : بایستی مسئولین فرهنگی با ایجاد راهکار مناسب جلو ترویج و اشاعه این گونه موارد را بگیرند.
در ادامه طی مراسمی با حضور معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد و جمعی از مسئولین و هنرمندان شهرستان خاتم اسدا... نجفیان به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان خاتم معرفی شد.
اسعدی در این مراسم با اشاره به ظرفیت های بالای شهرستان خاتم توجه به بومی سازی نیروی انسانی را از موارد مورد توجه این اداره عنوان کرد.
حجت الاسلام والمسلمین فاطمی بصیر امام جمعه هرات نیز در این مراسم گفت : مخاطب اصلی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی تنها هنرمندان نیستند بلکه به لحاظ دبیری شورای فرهنگ عمومی این اداره بایستی در تعامل سازنده با دیگر ادارات فعال عمل کند.
وی توجه به بومی سازی نیروی انسانی را مهم توصیم نمود.
در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت 7 ماهه سید ذبیح ا... موسوی سرپرست قبلی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ، اسد ا... نجفیان به عنوان سرپرست جدید این اداره تعیین شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا